Arkadaşlar bir kaç gündür kendimi hiç iyi hissetmiyorum test vermedim ama kendimi kötü hissetmeden önce bebeğimle tabikide yakın temas kurduğum için bebeğimde burun tıkanması hapşırma ve öksürük var benden ona bişey geçmişmidir eğer ben covidliysem bebeğimi emzirmelimiyim şuanda emziriyorum bebeğime bişey olurmu lütfen yardımcı olun 😢 benimle aynı durumları yaşayan varmı bebeğimi kendimi kötü hissetmeye başladıktan sonra maskesiz hiç elime almadım ama sanıyorumki daha öncesinde temasda bulunduğum için şuan oda hasta grip de olabilirim covidde ikisi aynı belirtileri taşıyor hastaneye gitsem bu hastalığın bi tedavısi yok ne yapmam lazım çıkmazın içindeyim