Hanimlar merhaba 🙋🏻♀️ Bebegim 3 ay 11 gunluk. Kucagimdayken oturmak istiyor ve cok mutlu oluyor tabi ben korkuyorum ve 1 dkden fazla tutmuyorum oyle. Siz ne zaman basladiniz oturtmaya. Bebeyatmazi ne zaman aldınız veya yastiklarla destekleyip ne zaman oturtmaya basladimiz