[silindi] ah ah.. 10 aylıktı aşıdan 4 gün sonrasında 3 kez aynı gün içinde havale geçirdi ki o gün sabah kusmaya başladı hastaneye götürdüm havale geçirdiğinde hastanedeydik ateşi filan yoktu hastaneye girdiğimizde beklerken elime sıcak geldi ateş ölçeri soktum kulağına baktım 40 derece bebeğime bakın hemen derken kollarımda kasıldı aynı gün 3 defa geçirdi ihmalsizlikler de vardı taşikardi oldu kalbi 230 attı onu kaybedicem sandım her aşı sonrasında aynı belirtileri yaşadım yüreğim ağzımda şükür ki geçti gitti elhamdulillah 2 yaşında şimdi ama en ufak ateşi çıksın hemen şurup verir koşarım hastaneye beklemeden birde elimde nöroloji doktorunun yazdığı havale geçirdiği sırada nöbet durdurucu ilaç var onu sıkmıstım bir kere poposundan havale geçirmeden de ateşi çok çok yükseldiğinde yap demişti inşaAllah bidaha yaşamam Allah da kimseye yaşatmasın