miroos Merhaba arkadaslar kizim 1 yasinda kulagini deldirdim 13 gun oldu kulagina cok dokundurmuyo bende surebildigim kadar terramycin krem suruyorum yara yok ama kupe alti sadece kizarik sizce normal mi ne kadar surede gecer duzelir basiniza geldimi acaba
Babybloom miroos yazık kuzucuğa. Keşke sadece süs için enfeksiyon riski almasaydınız. Bence Bi sağlık kuruluşuna gösterin bu kadar uzun sürmesi bana mantıklı gelmedi. Tabi ben büyüyünce deldirmiştim ama bikaç günde düzelmişti. Ki bebekler daha hızlı iyileşir sanki🤷🏻♀️
miroos SedaMeyra herkes cocuk ayni olmuyormus ama bilmiyorum acikcasi insallah deldirdiginizde sizinki rahat gecer
miroos Babybloom yok deldireli 13 gun oldu ama kizariklik 3-4 gundur var ama acikcasi bende keske biraz daha bekleseydim dedim cunku benim kizim hic kendisine dokundurmayi sevmiyo cok pisman oldum
miroos SedaMeyra benim kizim hic ellemiyor deldirdigim yeri aradim bol kupe takmam gerektigini söyledi deneyecegim bir bakalim