Selma_brn Arkadaşlar 40 ımız daha bugun çıktı bünyem biraz zayıf 58 kiloyum ama bşyler yemeyince hemen tansiyonum düşüyor bide emziriyorum bana oruç şart mı sonra kazasını tutsam oluyor mu bu konu hakkında bilgisi olan var mı
SedaMeyra Selma_brn hamilelikte emzirmede ruhsatijiz var aslinda. Ben 4 aylikti kizim ilk ramazanda tutmadim 1.5 yasindaykenki ramazanda tuttum
Selma_brn Annesivekizi Emzirdiğim için çok çabuk acıkıyorum bşyler yemezsem ensemden bi ağrı giriyor tansiyonu düşürüyor bende tutmayı çok isterdim ki her sene tutarım nasip olursa kazasını tutarım canım
Emine_1245 Daha çok yenı annesin canım. Emziriyorsan tutmama hakkin var. Bence kendini çok zorlama. Dinimiz kolaylık dinidir. Bu yıl dinlendir kendini
Selma_brn Emine_1245 hakikizeytinyagi SedaMeyra Emzirdiğim için sürekli acıkıyorum nasipse kazasını tutarım çok teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏