Oğlumda kan da alerji testinde süt ürünleri çıkmıştı . Sonra bi çok besini deniyorum çıkmaya devam etti.2 günden beri ciltte kızarıklık ve kaşıntı vardı sadece akşam zeytinyağ sürüp yatırdım sabah baktığımda hiç bir şey yoktu. Cilt tepkili Alerji olduğu zaman herhangi krem yada alerji şurubu kullanmadan geçer mi? Egzama mı sadece diye düşünmeye başladım da