Kızlar beiz bundan 12 gün önce 1 aylık bebeğimiz için esenler kadın dogum hastanesine gittik kontroller ve kalca ultrasonu için gittiğimiz Dr cok iyiydi bir sürü test tahlil istedi şikayetlerim ize göre 1 hafta sonra sonuc göstermeye gittim eşim o dr olmadığı için başka Dr a sıra vermişler o dr da baştan savma bakmıs sonuclara bişeyi yok ateşi cıkarsa acile getirirsiniz demiş sadece. Benim içime sinmedi bugun başka Bi dr a gösterdim sonucları idrar yolu enf varken yok demiş Dr bugun Ku Dr hiç zaman kaybetmeden başka bir hastaneye götürün dedi yani ben süphelenip göstermezsen tekrar sonucları cocugun durumu nolurdu acaba yarın hemen başka Bi hastaneye gidecegiz ama ben bu bişeyi yok diyip basından savan dr u nereye şikayet edebilirim