Anneogul60 detoks filan yapmayın. Çaylara, kürlere Bel bağlamayın. Bu işin kuralı basit, sağlıklı temiz beslen ve spor yap. Yani paketli gıdayı hayatınızdan çıkarsanız bile çok ciddi farkeder. Bunun üstüne bir de şekeri çıkar(yani hamur işi). Haftada 3 gün kardiyo yap. Hoop gitti kilolar✌️