Sedaalp Kızlar merhaba oğlum 7.5 aylık 4 aylıktan beri anne diyor tam anlamiyla değil ama an-ne diye uzatarak söylüyor . Baba diyerek çok tekrar ediyorum ama sıkılıyo sanırım bb seslerini cikariyo ama başka yere yoneliyo
tosbikannesiii Sedaalp Ben sık sık tekrar ettim dokuz aylık bebeğim baba mama meme bunları söylüyor anneyi de bir ara söylüyordu şu an işine gelince söylüyor😂😂 Zamanı gelince söylüyorlar zaten dert etme
GoGirl Sedaalp vakti gelince soyler siz gerekli yerlerde soyleyin kitap okuyun fazla tekrarla hic soylemeyebiliyorlar hazir olunca mutlaka soyleyecektir