ozlemtuncay https://i.hizliresim.com/NbCbps Acaba kullandığınız bundan mi üzerinde yetişkinler için yazıyor 1 aylık bebeğim için almıştım burada ki annelerin tavsiyesi üzerine
Utkucan ozlemtuncay bu değil canım bunda iki vitamin var bebekler için olanda ocean d3 400 ıu yazıyor bir fıs kullanılıyor sendekinin dozu fazla galiba sıkıntı olur bebeğe
Esraca94 ozlemtuncay d3 400ıu kullanıyorum damla ucu ve sprey başlığı var 3 damla veya 1 fiş sprey şeklinde kullanıyorum
Utkucan ozlemtuncay hem sprey ucu hem damla ucu var kutu içinde ve dış kutuda sadece D3 yazıyor seninkinde k vitamini de var birde dozu 400 ıu olmalı fazlası zararlı baya d vitamininin çünkü değiştir bence
Sibellamom Aynı başlığı açtım bugün forumda bize de bunu yazdı doktor herkes bunu kullanıyormuş bizdeki sprey ama ben kaşığa damlatıyorum
ozlemtuncay Sibellamom yan tarafında yetişkinler için 1 damla yazıyor bebeklerle ilgili bilgi yok bide bende ki damla