Selam anneler 🙋♀️ bebeğim 3 aylık oldu ve ben saçlarımı boyatmak istiyorum doktoruma sordum boyatabilirsin boyadan süte hiç birşey geçmez dedi ama ben birde boyatan anneler var mı, boyatsam bir sorun olur mu bebeğime zararı var mı tecrübeli annelere sormak istiyorum.