Reyhankarabiber Derinlal ilkay baby aldım 2 aylık kızım 6 kilo yenidoğan aparatı ile kullanıyorum ben çok memnunum ama gazi olduğu zaman içinde durmak istemiyor kızım ayak haraketi kısıtlanıyor çünkü ama keyifliyken koyup gezebiliyoruz memnunum yani 😊
Ahalkaci Tomybaby aldim yeni geldi bakalim daha denemedim ama oglum 1 bucuk aylik zarari olur mu tedirginim