Masalll1 öncelikle kafa karışıklığı olabilir diyen arkadaşlar olmuş ama ben buna katılmıyorum. Çünkü özel bir kolejin anaokulunda 3-4-5 yaş grubunun ingilizce öğretmenliğini yaptım . Çocuk neyi verirsen onu alır , siz İngilizce öğretin öğrenir evet tekrarlanmazsa unutur ama öğrenir. 3 yaş grubundan renkleri , sayıları, basit komutları her sorduğumu cevaplayan öğrencilerim oldu. (İngilizce-Türkçe) (Türkçe-İngilizce) iki farklı şekilde de dönüşümlü olarak soruyordum. Ama yoğun bir İngilizce eğitimi verdim diyebilirim.(yoğunluktan kastım aman bu çocuk nasılsa küçük öğrenemez diye düşünmeyin, bal gibi de hemen kapıyorlar.) Gerek şarkılar ile gerekse günlük kullandığımız basit komutları İngilizce söyleyerek (tabi açıklayarak) aynı zamanda öğrendiklerinde bunu oyuna dönüştürerek çok büyük oranda verim aldık. Velilerin olumlu düşünceleri geldi aklıma şuan. Evde biz İngilizce konuşmuyoruz ama sorduğumda bana söylüyor diyen velilerim de oldu. Demem o ki, yaşını önemsemeyin.