Süt yani emzirme parası memur olan anneye verilmiyor. Ben öğretmenim bizzat başvurdum, öğretmensin veremeyiz dediler. Devlet memuruna verilmiyor yani. Sadece doğum parası, bir kereliğine tüm annelere özel, devlet, ev hanımı farketmeksizin veriliyor, o da 300 TL. Saçma ama malesef böyle. Sanki devlet memuru anne emzirmiyor ya da çocuğu mama yemiyor. 🤷♀️