Bilgeakkas Kızlar merhaba kanımda enfeksiyon çıkto doktorum agumentin antbiyotık ve parol verdi bugün de bebeğin emdiği gibi kaka yapıyor ishal gibi hemen çıkarıyor hapın yan etkisi sanırım sizce hapı bırakmalımıyım
_ADA_ Bilgeakkas doktorunuz emzirdiğinizi biliyordur ona göre ilaç vermiştir. Yarıda bırakırsanız hiç bir faydasını göremezsiniz. İyileşme sürecinizi uzatırsınız. Çok geçmiş olsun🌸