Mumdad Vallahi çok korkuyordum yalnızca memede uyuyordu bazen ‘meme pis hadi bırakalım’ dediğimde kafasını yerlere, duvarlara vuruyordu. Cumartesi günü kesin karar aldım azaltayım sonra da keserim dedim. Etrafımdaki herkes Kızımın memeye düşkünlüğünü hayretle izlerdi okula gidene kadar emer bu derlerdi. Ailemden uzaktayım tek başına bıraktıramazsın vs birşeyler söylerlerdi bende çok korkardım o yüzden kesin kafaya koymuştum. Gün içerisinde oyaladım hiç uyumadı gece olup iyice uykusu geldiğinde illa meme diye ağladı bende göğüs uçlarıma yara bandı yapıştırdım bak anne uf oldu acıyor dedim. İlk başta ‘çıkar’ dedi baktı çıkmıyor yara bandının üzerinden emmeye çalıştı oda olmayınca ‘anne meme uf kapat’ dedi kapatış o kapatış 🧿 Bazen aklına geldiğinde ‘anne meme acıyor’ deyip gelip beni öpüyor, geceleri kendi kendine uyuyor 12 gibi sabah 10a doğru kalkıyor 🙏 Önceden dayak yemiş gibi kalkardım yataktan çok yorgun ve uykusuz olurdum şimdi dünya varmış diyorum resmen. Alışkanlık sebebiyle geceleri ben kendi kendime uyanıyorum arada 😊 Darısı tüm annelere inşallah 💕🙏