Kızlar merhaba benim gibi olan arkadaşlar için yazıyorum, normal doğum sonrası vajinadan badem gibi bir et parçası sarkıyordu nihayet bugün doktora görünebildim. Doktor korkacak bir durum yok vücudun ürettiği bir şey değil kızlık zarının bir parçası doğumda ıkınmayla dışarı çıkmış rahatsız oluyorsan alayım dedi 5 dakikalık bir işlem sonrası lokal anesteziyle alındı. Korkacak bir şey de yok acımıyor da