Chngrytasln 22 aylık bizde aynıyız. Normalde anne, baba, dede, alkış, by by, karga, pisi pisi, gel, attı, al, kardeş derdi. Aylar öncesinde. Şuan sadece istediği bişey olunca alkış yaparak alkış diyor. Birde bişey getirdiğinden bize al diyor. Bu iki kelimeden başka kelimesi yok. Çocuklar dört duvar arasında büyüyor ne arkadaş, ne sosyalleşme, ne park gezme görüyolar. Akşama kadar bi ben akşamda babasını görüyor. İster istemez evde oyalanmıyor sıkılıyor tv, tablete maruz kalıyor. Durmayınca çizgi film açıyorum eğitici. Aktivide, oyunlardan sıkıldı artık. Buda konuşmasını etkiliyor bana göre.