Anneler bebeğim zaten az kilo alıyordu ama yemesi emmesi güzeldi bir hafta önce 6. Hastalık geçirdik yüksek ateş ve ishal di bir hafta bişey yemek istemedi hasta diye zorlamadm çok şükür hastalığı atlattık ama hala bişey yediremiyrm ağzını kitliyo resmen ne yapacağımı sasirdm bu ay kiloda alamadı 8 aylık 7750 gram lütfen bı akıl verin