Kızlar geçen haftalarda paylasmıştım sinir öfke kontrolü sağlayamıyorum diye. Psikolojik destek almak istediğimden bahsetmiştim. Daha alamadım ama bayağı araştırdım,okudum. Bu bile o kadar iyi geldi ki. Bebeğim 24 saat katıla katıla ağlayan bir bebek ama o kadar sakinim ki… önce kendimi sonra onu sakinleştiriyorum daha normal karşılıyorum bu süreci. Aynaya bakıp bu ben miyim diyorum o kadar mutluyum ki. İlk kez kendimi bu kadar huzurlu normal biri gibi hissediyorum. En yakın zamanda destek de alacağım inşallah…