Hndd Şuan atak dönemindeyiz bebeğim çok huzursuz sadece sabahları neşeli oyun halısına koyar koymaz ağlamaya başlıyo hep yanında olup onunla konuşmamı istiyo çok zorlanıyorum bu süreç normal mi yoksa bi yerde hata mı yaptım😔
arzunur Hndd bizde 4.ay atağındayız aynı şeyleri yaşıyorum ve o kadar ağlıyoki oturup benimde ağlayasım geliyo artık😂
Minikkusuumm theAna doğduğu tarih mi doğması gereken tarihimi hesaplicaz acaba benim oğlan 1 ay erken geldide
nmeltem Ay atağı en zor ataklardan biri, sizinle bir ilgisi olduğunu sanmıyorum, bizimki de zor geçti. Ama ay boyunca sürekli böyle olmayacak düzelicek, tekrar bozulacak… Böyle böyle bu ayı geçireceksiniz, biraz sabır :)
Hndd nmeltem çok saolun içimi rahatlattınız dediğiniz gibi inişli çıkışlı geçiyo ama daha çok çıkışlı😂🙈