Merhaba anneler. Uzun uzun yazıp kimseyi yormayacagim. 8.ayda başlayan ek gıda reddini 5ten fazla doktora gitmemize rağmen aşamadik ve oğlum aylardir sadece formül süt ile beslendi. Fakat suan 1 yaşında ve doktorumuz mamayi aniden ortadan kaldirip artik mama kalmadığını ve büyüdüğü için bizim gibi beslenmesi gerektiğini söylememizi önerdi. Yoksa ek gida reddini aşamayıp ilerleyen aylarda daha zor bir duruma girecegimizden korktuk. Dün sabah son biberon mamasini verdim ve sürekli anlatmaya basladim. Kaşığı görünce ağlayan bebehim az da olsa yemeye basladi fakat asiri mutsuz, huzursuz, ağlıyor. Ne kadar zamanda alışır bu duruma? Meme birakmak gibi bişey sanırım bu.