Neslialp Doktor anne sütü yeterli değil diyerek hipp marka mama önerdi 20 günlük bebeğime fakat çocukta aşırı gaz ve kabızlık oldu uyku uyumadı hiç yatırıyorum ıkınmaktan kıpkırmızı oluyor şaşırdım artık
Sinemisssss Neslialp ben de ilk aylar aynı şeyleri yaşadım hipp kullanıyorum ama sonrası düzeldi yani bende mamayla ilgili olsa bile kısa bir süre sonra geçti tabi gaz damlasının ve benim daha bilgilenmeye başlamamında yararı oldu
Ipeks_mom Neslialp bizimde gazimiz coktu aptamil kullaniyorduk doktor sma comfort onermisti hiic haz yapmiyor
Sinemisssss Neslialp yok ben mamayla ilgili olduğunu düşünmedim bir de mamayı çok araştırdık çok iyi bir mama olduğu için biraz zorladım kendimi tabi masajlar gaz damlaları duşlar ama benim kısa sürdü bir kaç hafta bile değil
Neslialp Sinemisssss duş aldırcamda bide sünnet oldu çocuk rahat gazını da çıkaramıyoruz bişey olcak diye
Mimarhanim Neslialp bizde hipp organic combiotik kullaniyoruz, Aptamil gaz ve kabızlık yapmıştı sonrasında hipp e geçtik ve rahatladı kızım. Gaz damlası kullanıyor musun canım. Birde her mama her bebeğe yaramıyor 🤷🏻♀️ içinde prebiyotik+probiyotik olan mamalardan devam etmeni öneririm.
Mimarhanim Neslialp maflor gaz damlası değil ama, probiyotik damla sadece. Ben nurse Harvey’s kullandım gaz damlası olarak memnun kaldım. Bunun yanında doğduğundan beri maflor+ ve biogaia kullandık probiyotik damla olarak, hala kullaniyoruz canım
ayda17 Neslialp benim 15 günlük kızım var. Hipp almıştı eşim ne zaman versem ardından çok kötü bir şekilde kusuyor🤷🏻♀️