Geçen hafta bugün teyzemle görüşmüştüm ve testi pozitif çıkmış daha önce bir posta atıp yazmıştım 1 hafta oldu ben de 4 gündür hastayım ama soğuk algınlığı geçirdim ben çok kötüydüm grip olmuştum iltihaplı öksürüğüm vardı çok dün tam geçti derken sürekli ballı süt içiyordum çaylar falan bugün sabah uyandığımdan beri koku alamıyorum kahvaltıyı oturduğumdan beri de iğrenç bir tat var ağzımda hiçbir şeyin tadını alamıyorum hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyorum kafayı yiyeceğim portakal ve sarımsağın kokusunu bile alamadığım içn şu an çıldırmak üzereyim acaba bende mi koronayım test yaptıramadım bir türlü bebeğim de var 6 aylık evden de çıkamıyorum annemlerle konuşuyoruz fazlası gitti azı kaldı diyorlar bana Moral vermeye çalışıyorlar. yarın da bebeğim hastaneye götürmek için randevu almıştım gitsem mi gitmesem mi kararsızım