Kubradaghan74 Merhaba arkadaşlar dün corona dan şüphelendiğim için sürüntü testi verdim. Sonucum negatif ama ben ağrılardan duramıyorum. Başına gelen var mı böyle başka bi sıkıntım yok dayanılmaz ağrılarım var test yanılabilir mi?
Deletedmom_9857 Kubradaghan74 Geçmiş olsun yanılma payı var mı bilmiyorum ama ilk negatif çıkıp sonra pozitif çıkabiliyor
Nurtalib Kubradaghan74 cok duyuyoruz canm iki üç testi negatif cikipta pozitif olani mutasyonlu virüs boyle oluyor galiba ama insallah virüs degilsindir
GoGirl Kubradaghan74 tomografide de cikabiliyor bizim bi tanidigimiz negatif cikti tomografide cikti cok olmadi.mutasyonlu viruste basta negatif cikabiliyormus bu yarz seylerle karsilasiyorlarmis.normal kandan enfeksiyon bakilsa baska bir enfeksiyonsa cikar
Kubradaghan74 nesliysldl grip geçirirken böyle olmam. İnanılmaz ağrılarım var çünkü herkes test yanılmıştır diyip beni korkuttular. Sağolun cevap verdiğiniz için 🤗
BrcnBlgn nesliysldl test yanilmaz derken kuzenim 7mere negatif 8.de pozitifi gordum sikayetleri varoldugu halde test negatf sonuc verdi
nesliysldl Kubradaghan74 aynısını geçen bende yaşadım,ağrı sızıdan kolumu kaldıramadım hemen panikle test yaptırdım emindim neredeyse koronayım dedim.Negatif çıktı,oradan acile geçtim mevsimsel grip dediler bi iki serum yedim düzeldim😅
Kubradaghan74 Deletedmom_9857 sağolun🥰 eşim işten gelsin akşama gideceğim. Dayanamıyorum çünkü ağrı kesiciyle yaşıyorum resmen
Kubradaghan74 GoGirl rabbim korusun. 1.5 yaşında oğlum bar en çok onun için korkuyorum vallahi ben hastaysam ona da bulaştırırım diye
nesliysldl BrcnBlgn test dediğimiz şey nedir? O an o dakikada yapılan testin sonucu doğrudur,kuluçka süresi vesaire hesaba katarsak bir ertesi gün yapılan test sonucu belki daha farklı cıkacaktır tabii. Kendimizi izole edip takip etmeliyiz bu süreçte
Damla93 Kubradaghan74 bi kaç gün sonra tekrar yaptırın testi ilkten negatif sonra pozitif çıkan çok tanıdığım var malesef
Sevah Kubradaghan74 var kesinlikle. Eşim 40 derece ateş ile gitti yaptırdı negatif çıktı. 2 gün sonra tekrar yaptırdı Pozitif çıktı. O. Egatif çıktığı süreçte biz yanında durduk bize de. 5 aylık bebeğime de geçti maske ile gez. Ve iki gün sonra. Tekrar yaptır. Geçmiş olsun kuzum