Misterious iki tane KBB doktoruna gittim biri ilaçla tedavi yapalım geçmezse ameliyat dedi , biri yazı geçirin belki iner dedi havalar isinacagi için ,yaşı küçük herkesin endişesi ondan, 3 gün önce eşim rahatsızdı ondan mı geçti bilmiyoruz şişti bademcikleri bu sefer her ay başka bı yerine bişey oluyo son 6 ayda 6 kutu antibiyotik 20 tane antibiyotik iğne oldu , gittiğim alerji profesörü sadece geniz etini aldirin bademciklere dokundurmayin dedi, alerjisi var alerji burun spreyi ilaçları kullanıyor , eğer verdiğim ilaclara devam etmezseniz yine siser dedi çünkü toz polen alerjisi var çimen yasak 🤦🏽♀️