Kızım 18 ay 25 günlük. 2,3 gündür ben baba diyorum baba diyor ben dede diyorum de de diyor bugün ilk kez anne dedi ses takliti şeklinde. Onun dışında bana anne babasına baba demiyor hala parmakla gösterip ihh ihh diyor iıııı diyor yada. Dr a mesaj attım 2 yaşa kadar bekleyelim dedi. Konuşmaya böyle böyle mi baslayacak ? Yoksa geç mi kaldik. Acaba başka bir Dr a götürsem mi ? Normal mi sizce anneler