Kızlar benim duruşum herzmn kötüydü dik duramıyodm çocuktan sonra daha kötü oldum zayifladm da artk etrafımdan belli oluyo tuhaf duruşum doktora gittm egzersiz verdi ama yeterli olmadı aranızda duruş bozukluğu olan var mı buna çare bulan resmen kamburum çıktı ya ne yapmam lazım korseyle yada şunlari yaptm iyi geldi dediğiniz bsy var mi ? Doktora gidicm ama öneriniz varsa özellikle korse fln iyi olur teşekkürler