Ballilokmamelmaliturtam Kızlar çocuğunuzla arabada giderken onu oyalamak İçin ne yapıyorsunuz ? Oğlum 15 aylık hep eşimle gidiyordum bu sefer tek başıma gideceğim oto koltuğu var ama huzursuz olursa diye korkuyorum sizler nasıl oyalıyorsunuz?
HeartShapedGlasses Ballilokmamelmaliturtam ben 2 aylık olduğundan beridir tek başıma araba ile gezdiriyorum çünkü kolik bir bebekti ve sadece arabada susuyordu. Eşimde yanımda olmadığı için arka koltuğa araba koltuğunu sabitleyip emniyetli bir şekilde bebeğimi yatırıyordum ve kendim araba kullanıyordum. Zaten araba hareket edince uyuyor o nedenle sıkıntı yaşamadım.
Ballilokmamelmaliturtam HeartShapedGlasses Oğlumda arabada uyur genel de ama ben ön koltukta olunca huysuzlanır uyumaz diye endişeleniyorum inşallah uyur