Ozge2
Benim bebeğim kış bebeği, Ekimde doğdu. İçine uzun kollu bir zıbın, üstüne de alt üst tek kat pijama takımı, bir çift de çorap giydirdim hep, dışarısı eksi derecelerde olduğu zamanlar bir yelek giydiriyordum örgü. Şapka ve eldiven 10 günlük olana kadar taktım, taktırmadı hiç takınca mızlıyordu 😃Evimiz de doğal gazlı 22 derecede tuttuk, uyuduğumuz oda 20derece oluyordu, üstüne bir uyku tulumu giydirirdim. Evin içinde de gezdiriyordum ama öyle soğuk üşür falan diye çok fazla endişelenmeyin, battaniyesine sarın üşümez ☺️☺️ Dar kilotlu çoraplar kan dolaşımı için iyi değil diye biliyorum, iki kat pijama giydirirseniz de bebeğiniz muhtemelen bunalır. Hele ki bebeğiniz erkekse hiç kat kat giydirmenize gerek yok. Bir de bebeğiniz kızsa 23 derece yaparsanız daha iyi olur içerisini, extra bir şeye gerek yok. Sağlıkla büyütün ❤️