78 gün oldu doğum yapalı lohusalık bittiminden 2 gün sonra regli oldum 7 gün (normal hali)sonra bitti 5 gün sonra 3 gün daha oldum.nerdeyse 40 gündür regli olmadım normalde düzenli olurdum.normal mi bu yoksa bi doktora gitmem gerekir mi?(emzirmiyorum bu arada)