Feyzamm doktora götürün alerjisi mi var dicektim ki yazmışsınız , Allah kolaylık versin oğlum 14.5 aylık nerdeyse ve hiç emmesi doğru düzgün süt sagdim hep 2.5 aylık reddtneye başladı aynı sizin gibi süt biberon, bazılarının geçici oluyormuş ama bizim geçmedi , üstüne sürekli hastalanıyordu geniz eti susuyordu ve şuan ameliyat olmak üzere alerjisi var süt yumurta ve ev akarı ev tozu çimen , alerjik çocuklu annelere Allah yardım etsin inanin ne başka çocuk ne para ne pul istiyorum hayattan gram zevk almıyorum emdigim süt burnumdan geldi uğraşmaktan tek bakıyorum herkes uzakta doktor doktor gezdim hep hala da devam ediyoruz, geniz eti ameliyatı olucak şimdide , Allah yardımcımız olsun , siz belki kolay atlatırsıniz , çevremde benim kadan uğraşan iyi bakan olmadı çocuğuna mütevazı olamicam ne yapsam olmuyor, Allah dermansız dert vermesin deyip dua ediyorum