Nasip (4 ay 20 günlük ) kızıma mama alıcam ama hangi mamayı kullanıcam bilmiyorum hiçbir fikrim yok ve ayrıca anne sütü ve mamayı verirken nasıl neye göre bir düzen kurmalıyım fikirlerinizi söylermisiniz lütfen
Aysgllylcn Nasip canım bende 5. Ayda mama başlamıştım ilk kendimi emziriyordum sütüm az olduğu için zaten aç olduğunda aranıyodu ve ağlıyodu hemen mama yapıp veriyodum emme süresine göre 60 90 Cc yapıyordum ama ilk her zaman kendinizi emzirin bu arada aptamil kullandık şuan 15 aylık hala aptamildeyiz
Nurell Nasip sma hipp aptamil bunlardan herhangi biri olabilir.. . yine emzirme sonrası 60 cc yaparsınız içtiğini içer. .emzirmeden yapacaksanız 90 cc hazırlarsınız. Zamanla alışıp kendiniz anlarsınız ne kadar vermeniz gerek bebeğiniz ne kadar içiyor..
Sedogan Nasip Golden goat kullanıyoruz. Anne sütüne en yakın süt keci sürü olduğu icin, keci sütü mamayı tercih ettik. Sindirimi diğer mamalara nazaran daha kolay ve kakasini düzenli yapıyor
Nasip Aysgllylcn benmde sütümde azalma var bariz görünür şekilde belli ve istemiyor memeyi, aç oldugu için aranıyor ve huysuzlanıyor uykularınıda etkiledi tabi …peki aptamilde varmı 1 2 vs neyi kullanıcaz ilk ben hiçbirşey bilmiyorum mama konusunda açıkcası ve ayrıca kilo alımı nasıl oldu ?
Aysgllylcn Nasip 1 numara kullanıcaksınız canım benim kızım minyon kilo alımı hep yavaş ama aptamil kullanıyor çevrem kilo alıyolar yani merak etme bize doktorumuz aptamil önermişti
Nasip Aysgllylcn benm kızımnda kilosu çok güzel gidiyordu hatta önden ama bir aydır yavaşladı ve durdu hatta okadar üzülüyorum ki bu duruma 🤕 ben açıkcası aptamilin içinde katkı maddesi var diye duymuştum hipp önermişlerdi kafam allak bullak oldu ne zormuş Rabbim her annenin sütünü bol eylesin inşallah
Nasip BusraG nasıl peki kilo alıyormu? kabız yaptımı ? Aptamili kullanmaya nasıl karar verdiniz ? Ben çok korkuyorum mama kullanmadığım için 🤕 çok zormuş
Aysgllylcn Nasip yani canım kötü olsa doktorlar tavsiye etmez aptamil kullanırsın gaz yapar başka mamaya geçmek zorunda kalırsın bebelac sma hip hepsini denesende birini vermek zorunda kalıcaksın aç mı kalsın bebeler 🤷♀️ Aptamilden memnunuz gaz vs hiç birşey yaşamadık ki benim kızım gaz kolik ti öyle söyliyim çok çektim ama mamayla ilgili sorun yaşamadım
BusraG Nasip Benm ki kolikti. Özel mama kullandım. 6. Aydan snra normal 800grmlık aptamillere geçtim. Bebelac kullandım. Bebelac da iyidi fakat erimiyor. Kilo alımı güzeldi. Şimdi 10.aaya gircez. Çok hareketli, eskisi kadar çok kilo almıyorlar maalesef.
Nasip Aysgllylcn birşey sormak istiyorum aptamili kullandıktan sonra mama kalınca birdaha kullanılmıyor dimi devamı kalan direk çöp oluyor
Nasip Nurell bn ilk anne sütü eme bildiği kadar emzirip sonra devamını mama varmek istiyorum ne kadar içer duruma göre dediğinz gibi bakıcam ama söylede düşündüm gündüz mamayı ara öğün gibi verip diğer zamanı anne sütüyle geçirmek istiyorum ayy kafam allak bullak oldu ne dediğimide bilemiyorum şimdi 😫😫
BusraG Nasip Bazı bebekler mamayı ret edebiliyor. Normaldir. Ama alışır mı bilemem. Tadı gerçekten çok kötü
Aysgllylcn Nasip biberonda kalan mamayı döküyosun canım kullanma tekrar hem bakteri hemde zehirleme ihtimali çok yüksek açtığın mama kutusunun ömrü 1 ay süresini geçirirsen oda çöp bilgin olsun