Kinginthenorth Merhaba herkese. Bebeğim 2 ay 26 günlük ve sürekli kucakta uyuyor. Gündüz gece farketmez yatağına yatırdığım anda uyanıyor. Geceleri de kucağımda uyuyor ve korkuyorum zarar veririm diye. Aynı durumda olup bir çözüm bulan var mı?
tospikinannesiii Kinginthenorth iki ayına kadar bizde öyleydik sadece kucak geceli gündüzlü kollarım mahvoluyodu. Ama sonradan mecbur ayakta sallamaya alıştırmak zorunda kaldım bir yaşından sonra kendi uyumaya başladı.
nurkal Kinginthenorth benimki de aynı durumda ama özellikle gazı falan varsa öyle yapıyor rahatlayınca biraz uyuyor ama şimdilerde o sarılma hissini sevdiği için kundağa sarıyorum o biraz işe yaradı bir de yanımdaysa yüzüstü yatıyorum en uzun öyle uyuyor
Kinginthenorth Minikkusuumm sırt üstü hiç bir şekilde yatmıyor, nasıl alışacak nasıl unutacak kucağı merak ediyorum🤷♀️
Kinginthenorth tospikinannesiii bizimki ayakta sallanmak için bile sırt üstü yatmıyor zorlanıyorum gerçekten.
Minikkusuumm Kinginthenorth uyanıkken benimkide hep kucakta ne yemek yapabiliyorum ne temizlik gündüz uykusu zaten hep 30 dk 20 dk şeklinde ama gece uykusu beşiğinde 3 saatte bi uyuyarak uyanıyor inşallah bozulmaz
Mom079 Kinginthenorth ay zor dönemler valla bana özliyceksin o günleri dediler inan içimi sıkıntı basıyor hatırlayınca. Karnımı zor doyururdum suan 11 aylıl olduda şükür kendi haline alıştı uyumaya oyalanmaya
sdyrnkgn Benim bebeğim de öyle ama ısrarla yerine yatırıyorum. Bazen tişörtümü çıkarıp altına serip yan yatırıyorum. O zaman 15-20 dk uyuyor bazen. Bizim sıcaklığımızı kokumuzu istiyolar şu an. O yüzden böyleler sanırım.
Kinginthenorth Mom079 :) özleyecekmişim gibi geliyor ama dediğiniz gibi yemek bile yiyemiyorum gün içinde çoğu zaman.
Kinginthenorth Minikkusuumm maşallah. Bizde de gece uykusu yüz üstü yatarsa 2-3 saat aralıksız uyuyor ama ben gece uyurken korkuyorum bırakmıyorum yüz üstü.
Kinginthenorth nurkal evet yüzüstü rahat uyuyor ama gece bırakamıyorum. Owli uyku gurusu kullanıyorum onda da uymuyor. Bizimki biraz huysuz sanırım 😊