Merhaba hanımlar 🙃 çoğunluğun uyku derdi war postların yarısı belki uyku üzerne uyumuyor uyutamıyorum şeklinde 🙃 ben burada bir post açmştm “Bay bay night” daml kullanan var mı memnun musunuz diye. O posttan sonra aldım kendim. Öncesnde kızım gece çok sık uyanır ayakta sallanmak isterdi ve gündüz uykuları da yarım saatti en çok ayağımda bırakınca uyanırdı. İlacı 1 hafta düzenli kullandıktan sonra şimdi gece uyanmıyor ya da mızırdanırsa bile sadce piş piş diyorm ger dalıyor. Gündüz uykularımız ise 1 saati geçiyor. Uyandığında mutlu kalkıyor gün içinde dha huzurlu🙃 içeriği tmamen bitkisel damlanın doktorumuz da kullanablirsn tan etkisi olmaz bitkisel ürün dedi. Gerçekten hiçbir yan etkisini görmedim. Belki bir annemize çare olurum diye yazmak istedim. Buarada kızım 11.5 aylık 6 aydan snra kullanılabliyormş sanırm ama öncesi için doktorunza danışın diyorlar 🙃