Bebeğim altı ay on günlük iki haftadır ek gıda denemeleri yapıyoruz. Hiçbir şeyi yediremedim. Şimdiye kadar yoğurt patates havuç kabak elma denedim bazen oyunla tadına bakıyor geri tükürüyor. Kaşığı görünce kafasını çeviriyor. Ne yapsam yediremedim. Üç gün kuralını deneyecek kadar bile ağzına almıyor. Bizde onunla sofraya oturuyoruz. Keyfinin yerinde olduğu zaman vermeye çalışıyorum ama hep hüsran. Neyi yanlış yapıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum