Sevgiumut bende emmesını ıstiyorum böyle giderse sutumde azalacak diye korkuyorum bütün gün aç oturdum evde bıde oğlumun şuan kı halini görseniz çok üzülürsünüz okadar kötü kı vücudu kasıntıdan uyuyamıyo mama sayesinde çocuk rahat uyur diye Umut ediyorum