Çok şükür şimdi iyiyim ama bende sezeyan sonrası kabızlığı yaşadım ve makat çatlağım oluştu önerilerim ise
*sıcak su oturma banyosu
*pamuğa zeytinyağı dök oraya koy kaslar yumuşasın.
*ısırgan lapası koy
*anuflex çok iyi geldi araştırın mutlaka
ve anestol krem uyuşturucu bir kremdir ağrıyı azaltır.
ve mutlaka bol su/sıvı/kayısı/komposto/lifli beslenme ve meyveyi kabuklu yiyin özellikle elma ve armut👍🏻
ve kendinizi asla zorlamayın mümkünse ayak altına tabure alın tuvalet esnasında ve ıkınmayın🙏🏻Ve nefes al bırak şeklinde kendinizi tuta tuta tuvaletinizi yapın..
Ben bunları yaptım çok iyiym şükür