Gunesay Bebeğim bugün 6 ncı ay aşılarını oldu. Aşıdan 1 saat sonra emzirdim. Yaklaşık aşı olalı 2 saat oldu ve az önce kustu. OPA aşısı önemli olduğu için acaba kusmayla aşı etkinliği kaybetmiş midir? Bilgisi olan var mı?