Esra43 bende başka marka kullanıyorum. 1 numaradan çok almışım. Bu arada 45 günlükoldu bebeğim. Aynınsorunu yaşadım çiş kaka sızdırdı. 2 numaraya geçince kurtuldum. Büyük bedeni kullan. Evde sık değiştirdiğimde 1 numarayı ziyan olmasın diye kullanıyorum yine de.