Bebeğim 3 ay 8 günlük cildi zaten pütür pütür kabuk atıyor ve kızarıyordu sürekli doktor 2 aylıkken götürdüğümüzde egzama ya da mama alerjisi falan olabilir demişti bıodermanın atoderm kremini verdi kuruluk için yazırıyor üzerinde onu kullanıyordum sürdüğümde cildi kıpkırmızı oluyordu fakat geçmiyordu o döküntüler bir kaç gündür uni babynin nemlendiricisini sürüyorum onuda sürdüğümde cildi çok kızarıyor fakat ellediğimde o cildindeki pütürlük azaldı gibi ama daha sonra zaman geçince beyaz yanaklarının yanlarında kabuklar oluşuyor gene ve özellikle göz çevresinde beyaz kabuk çok oluyor krem sürünce azalıyor ama bu sabah göz çevresinde birde kızarıklık var sadece sol gözde var sanki kırışık gibi orası acaba neden olur