Berenkooommm Kızım 6 aylık arada aklıma estikçe sürüyorum hiç pişik olmadı ksiz nasıl yapıyorsunuz her zaman sürülmeli mi 😊
Egeanul Berenkooommm ben her zaman sürmüyorum kızarıklık gördüğümde hemen sürerim ama pişik kızarıklığı değil yani bezden kızarmıştır o zaman sürerim
Annesi23 Berenkooommm ben sürmüyorum sonuçta kimyasal her gün defalarca kez kimyasala maruz kalmasını istemedim. Pişik olursa tedavi amaçlı kullanırım bırakırım
Liiilaaa Eymenaliii zeytinyağ asit değeri yüksek bir şey bebeğinizin hassas poposu için zararlı olabilir pişik kremi bile kızarıklık olmadan sürülmemeli
Kubrakubra16 Kızarıklık görürsem o zaman sürüyorum. Kızarıklık yoksa günde bir olmazsada iki günde bir yağlıyorum.
Muhasebeciana Berenkooommm kizariklik olmadigi zaman surmuyorum ilk yenidogan zamanlarindayken her altta suruyodum suan bnm kizimda 6 aylik arada bir kizardiginda suruyorum sadece
kubra17- Her değiştirme de pişik kremi sürmek pekte faydalı değilmiş sanırım biraz da derinin hava alması gerekmiş
leynanin_pembemantosuu Berenkooommm pişik olmadığı için oğlum hiç sürmedim bu zamana kadar 6 ay 23 günlük bebeğim sadece 2günde bir duştan sonra tüm vücuduna masaj yapıyorum bebek yağıyla
Pamuk_seker Berenkooommm her zaman sürülmemesi gerekiyor zaten gözenekleri rahatlamasi acisindan haftada 2 3 kere sürmek daha iyi
Begrich Berenkooommm ben doğduğundan bu yana hiç krem sürmedim kantaron yağı sürüyorum, onu da kızarıklık görürsem.
ikizlerinannesi2985 Berenkooommm doktorumuz pişik olmadığı sürece krem sürme demişti. Çok şükür hiç pişik olmadı, kreme de ihtiyacım olmadı. Pişik olmadan krem sürmenin bir manası yok ki. Boşu boşuna kimyasal sürülmüş oluyor çocuğa
papatya-annesi Kızarıklık veya pişik olmadığı sürece sürmüyorum mendille silip kuruduktan sonra bağlıyorum gerek yok bence 🤭
ikizlerinannesi2985 homosapiens pişik olmayan bebeğe pişik önleyici sürmenin mantığı ne? 5 aydır hiç sürmedim 2 bebeğime de 1 gün bile pişik olmadılar🧿 he bu benim kendimin söylediği bişey değil bu arada, doktorumun söylediği cümle☘️
Eymenaliii Liiilaaa aaa hiç bilmiyordum ben aslında karıştırdım yağları kantaron zeytinyağı papatya lavanta bu yağlarla masaj yapıyorum karnına altını değiştirirken iki tane fıslatıyorum bazende sudokrem sürüyorum
Liiilaaa Eymenaliii bu çeşit yağların hepsi asit değeri yüksek bebeğinizin cildi çok hassas iyi bişey yapmaya çalışıyosunuz belki ama bebeğinizin cildine uygun test edilmiş ürünleri kullanmanızı öneririm sudokrem de içerik olarak pek iyi bir krem değil
Deniz_kvk ikizlerinannesi2985 ne demek mantigi ne? Adi ustunde pisik onleyici (yani pisik olmadan suruluyor ki pisik olusmasin diye) pisik olduktsn sonra pisik onleyici kremler ise yaramiyor yerine kortizonlu tedavi amacli kullanilan merhemlerden kullanmak zorunda kalabiliyosun. Mantigi bu
homosapiens ikizlerinannesi2985 valla bunu pisik onleyici krem uretenlere sorun ne mantikla bunu urettiniz diye🤦♀️😁😁😁 pisik olsun cani yansin oyle surelim ben de bunun mantigini anlamadim