Kabızlık hemoroid bir türlü kurtulamadım bir aydır var neredeyse ilaç krem kullandım fayda yok evde de yapmadığım kalmadı yine fayda yok 2 3 gündür de makattan akıntı geliyor neden olabilir yarın doktora gidecegim ama suan üstüne bile zor oturuyorum tuvale gitmek ölüm oldu 2 aylık kızım var cok daha zor oluyor herşey en azından kabızlıktan kurtulmak için en acil ne yapabilirim bir şişe şurup bitirdim banamısın demedi incirli süt kürü gördüm yarım saatte kabızlığa son diyordu yaptım içtim tık yok makat catlağı olacağım yada oldum diye korkuyorum 🤦🏻♀️🙏🏻