Hepimom 13,5 aylık oğlum, önlük takmayı da kabul etmiyor ve benden çok saçı var. Bu kadar gür, uzun saçı olmasını her yediğini kafasına sürmesine bağlıyorum, günde 5 defa bakım yapmış oluyor ne de olsa. 😁
arkadasım 10 aylık oğlunu sandalyede, mama sandalyesinde değil bildiğimiz sandalyede oturtup yediriyordu, bizim oğlan mama sandalyesinde zor duruyor. Kesinlikle bebeğin huyuna, mizacına göre olan bir durum, çözümü yok ☺️