hulyaaa-123 benim kesildi, yeni doğum yapmıştım , oğlum 3 günlük olmuştu eşimin babasını covidden kaybettik çok ama çok üzüldüm🥺 öncesinde sütüm vardı şöyle ki sağ gögsümden emiyorken bebeğim soldan süt şıp şıp damlıyordu, sonra torununu görsün diye mezarına gittik eve geldiğimizde sütüm yoktu