Kızlar doğumdan sonra yaklaşık 1 ay kanamam oldu. 40im çıktı 2 gun sonra adet oldum 5 gün sürdü. 2 hafta geçti bugün yine adet oldum. Bıktım pedle dolasmaktan. Psikolojim bozuldu sanki sürekli haşur huşur ses geliyormus gibi hissediyorum 😅 normalmi bu durum sizde nasil oldu ? Bu arada erken doğum oldugu icin sütüm gelmedi. Emzirmedigin icin oldun diyor annem.