-TubAsel- benim bebeğim de 12 aylık geçenlerde boyattım ben dipten boyatmıyorum uçlarına ombre yaptırdım ama bir sorun ile karşılaşmadım Allah’a şükür emziriyorum bu Arada
yaptırdıktan sonra iyi ki dedim buna ihtiyacım varmış bence sende çok düşünme git boyat havan değişir 🌸