Anneler bebeğim.daha 38 günlük dün gece sabaha kadar sayikladi burnu tıkalı öksürüyo geçen gun
yenidoğan fotograff çekimine gittik hasta fln olur diye de bekledim bide.bir aylık olsun diye studyoyu fanla ısıtıyor bebek geliyo oraya ya ne fani dimi sinir oldum ama gitmiştik diye çıkmadım daha da orda bebeğim üşüdü hep şimdi böyle ne yapabilirim nasıl geçer 😭😭😞😞