Vanilya Naçizane fikrim hiç zorlamaman. Sonra yemekten nefret ediyorlar diye düşünüyorum. Ben o aylarda zorladım biraz herhalde. Zorladım derken uçak geliyor, bak kuşlar nerde vs. Onu bile yapmamak gerekiyor diye düşünüyorum, hiç ama hiç zorlamadan ne kadar yemek istiyorsa yemesine izin vermek lazımmış. Şimdi ne oldu yemek istediği halde onu bir tehdit gibi algıladı, reddediyor. Bende hiç zorlamadım artık, yavaş yavaş düzeliyoruz sanki akışına bıraktıkça ama dur bakalım😟