Oturdum agliyorum artik..patlama yasadim sanirim.kizim 19 aylik dogdugu gunden beri tek basima bakiyorum bu ara ozelliklede o kadar bunaltti ki beni…baba baba diye sayikliyo aksam babasi geliyo yine benim ustumde..oynuyoruz 5 dk sonra yine ustume atliyor.alt komsunun kizi geliyor cok mutlu oluyor ama yine anne diye pesimde..sabah kalkiyor bu bu buuuuu direk soylenmeler kahvaltidan önce cicibebe istiyormus dolabi gosterip agliyor..tutturmalar kendini yere atmalar…..
yani uyanik oldugunda soyle bir oturayim diyemiyorum yakamda sürekli..2 saat uyudugunda da yemek mi yapicm evi mi toplicam heyecani 😑🤣 tv aciyorum artik.. tvye bile bakmiyo.asiri hareketli zaten yanindan bir an ayrilsam bir sey oluyor diye oturuyoruz birlikte aksama kadar.cogu zaman hizli yaptigim kahvalti ve yemedigim oglen yemegi ve yapamadigim yemekle kaliyorum.evi temizliyorm bazen ama cogunlukla darmadagin her yer..odadan odaya yastiklari tasir oyuncaklari firlatir kiyafetlerini surukler 😅🤦♀️.mutfakta ne var ne yok salonda zaten..kendime zaman ayiramiyorum,calisiyordum 2 yildir calisamamak,desteksiz buyutmek beni cok yipratti suan lohusa domeminden farkim emzirmemem ve sukur uyuyoruz ama onun disinda surekli evdeyiz arada parka cikiyoruz daha cok yoruluyorum..merdivenlere tirmaniyor..buyuk kaydiraktan kaymaya calisiyor, camurun icine gidiyor.komsum geldi dün erkek cocugu gibi atlayip ziplamak istiyo diyo 🤣aynen de oyle
Oyhhhhh cok soylendimmmmmmm …Allah saglik versin saglikli sukur ama akil sagligimi koruyamiyorum artik.
…nasil enerjisini atmalarini sagliyorsunuz?
Simdi balkona salincak kuracagim bahar gelsin tranbolin aliriz bahceye tabiii ben sıyırmazsam 😑